Projektstyring

Tilgå projektdata uanset hvor du er – og på hvilken enhed!

Flere arbejdspladser arbejder med projekter, hvor alt data bliver gemt i Excel, eller inde i økonomi/ERP systemet.

Vores løsning kan selv foretage handlinger ud fra de regler, I/vi vurderer til at være mest hensigtsmæssigt i situationen.

Hvis f.eks. et projekt går fra “tilbud” til “ordre”, vil vores løsning automatisk give projektlederen beskeden, oprette alle de nødvendige mapper og give sælger en notifikation om “opfølgning” efter X antal dage.

Det vil sige

Hvis der en process i virksomheden som bliver foretaget hver gang der sker noget med et projekt, uanset om det handler om oprettelser, eller hvis blot projektet skifter status, så kan vi automatisere hvad der herefter skal ske.

Gantt kort

Styr deadlines og milepæle

Mulighed for at præsentere projekterne på et Gantt kort som giver et godt visuel overblik.

Opdatering

Langtidssikret

En løsning der løbende bliver opdateret med nye features og sikkerhed

Lær af fortiden

Data

Optimering af projektet forløb på baggrund af tidligere projekter, da alt projekt info bliver gemt, selvom det er afsluttet.

Brugervenlig Dashboard

Overblik

Et projekt dashboard som indeholder informationer omkring projektet med tilhørende dokumenter, tegninger, mails og fotos.

Features

  • Skab overblik, følg ordren, samt tidsrammen og undgå overtrædelse af deadlines med automatiske notifikationer.
  • Inviter Kunder, eller underleverandør/Samarbejdspartnere ind i systemet og få adgang til kun de informationer de har brug for.
  • Søgning, nemt at finde ordren, dokumenter, eller andet data.
  • Fleksibilitet, bruger har selv mulighed for at tilpasse/tilføje/fjerne informationer.
  • Data’en ligger hos kunde/microsoft cloud og kan altid trækkes ud igen. = ingen binding.
  • Dokumentation ved ordre fremstilling/producering – feks. CE mærkning, eller tegninger.
  • Notifikationer omkring deadlines, eller hvis en ordre ude ved en underleverandør er forsinket, eller ændret.
  • Version styring af ordren dvs. ændring på ordren, feks. at status er gået fra Ordre til afsluttet. (Man kan se hvem, hvad og hvornår)
  • Mulighed for mails som er tagget feks. med et #haster, tager den indholdet og selve mailen og ligger ind på ordren.
  • Rettigheder kan styres på mappe og dokument niveau – Ligesom på en lokal server eller PC. Rettigheder til produktionssystemet, kan styres helt ned på det enkelte ordre.
  • Nem oprettelse af skabeloner til ordre, hvor de automatisk bliver udfyldt med relevante informationer.
  • Hvis leder eller kollega ønsker at koble ny medarbejder på, kan man også se hvilke periode medarbejderne er optaget/ferie/ledig.

Kontakt os for en uforpligtende snak

Vil du høre mere om, hvad OnePoint kan gøre for dig?

loader