Løsninger

Løsninger

Optimer jeres arbejdsgange med en SharePoint IT-løsning der er lavet specifikt til jer.

Vi er godt klar over, at det kan være svært at holde overblikket over, hvad der er muligt, og hvilke it-løsninger der er mest optimale til din virksomhed.

Det er netop derfor, at vores samarbejde altid starter med et møde hvor vi hører om din virksomhed og jeres udfordringer.

På den måde sikrer vi den helt rigtige it-løsning, der matcher til din virksomhed, baseret på jeres størrelse, branche, udfordringer og behov.

Alt indenfor SharePoint

Hvad bruges SharePoint til? Få indsigt i de værktøjer og funktioner, som SharePoint (fra Microsoft Office365 pakken) bruger til at skabe succes hos ledende selskaber verden over!

SharePoint Support

Som noget nyt, tilbyder vi nu alle arbejdspladser at købe et klippekort til SharePoint Support hos os – også selvom I ikke er kunder hos OnePoint i forvejen.

Dokumentstyring

Hold styr på forskellige versioner og administrer rettighederne til jeres dokumenter og skabeloner. Integreres med Outlook, så korrespondancen med kunder også samles.

Intranet

Vælg en løsning der sikrer bedre samarbejde, højere tilfredshed og øget vidensdeling internt i organisationen.

Kvalitetskontrol

Vi kan hjælpe med at gøre ISO certificeringer, f.eks. EN 1090 processen, markant nemmere og mere overskuelig.

Ordre- og produktionsstyring

Hold styr på salgs- og ordre flow. Vi kobler jeres IT systemer sammen og giver overblik og styring.

Projektstyring

Bruger i for lang tid, og en masse Excel ark til at holde styr på jeres projekter? Ved hjælp af OnePoints løsning kan I skabe et bedre overblik over projektet, personalet og opgaverne.

Opsætning og integrationer

Vi hjælper din arbejdsplads i gang med at bruge- og få det bedste ud af Office365 Programmerne. Som SharePoint, Team, BI, Flow m.fl.

Produkter under udvikling

Vi arbejder med at udvikle vores helt eget CRM system, det hedder CRMPoint. Systemet er baseret på SharePoint, men tilpasset og mere brugervenligt.

Få et overblik over et typisk forløb

Kaffemøde

Vi lytter til jeres udfordringer og via sparring omkring mulighederne, finder vi ud af, hvordan vi bedst kan lave en løsning der passer 100% til Jeres arbejdsplads.

Behovsafstemning

Dette er en fase hvor vi, med kunden, afklarer præcist hvad der skal laves, så vi er sikre på at komme godt fra start. Vi outsourcer ikke, så alt kommunikation foregår direkte med den dedikerede OnePoint-ansatte, som sidder med opgaven.

Opsætning / Udvikling

Efter godkendt kravspecifikation, starter udviklerne. Vi holder jer ajour med ugentlige opdateringer og inddrager jer i takt med jeres ønsker og behov. Vi sørger for løbende at indvie jer i opsætningen, eller det ny-udviklede.

Implementering

Vi tager gerne ud og underviser efterfølgende- men det er sjældent nødvendigt, da de fleste føler sig godt klædt på til løsningen/systemet, efter den løbende kontakt.

Kontakt os for en uforpligtende snak

Vil du høre mere om, hvad OnePoint kan gøre for dig?

loader